Torka..


Har lite bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Dagarna rullar på, jobb och ta hand om hundarna :) Kanonväder har det varit och jag njuter även om jag sitter instängd på ett kontor större delen av dagen ;) Men kvällarna är det gott att komma hem och ta sig en promenad till stranden så hundarna får bada :) Så nu ligger det två sandiga Jack Russel här hemma, men lika mysigt är det, river gott i sängen sen :P

Har iaf klar min outfit till Linas cowboyfest i Juni :) Skönt att slippa tänka på det :P Ska bli väldigt roligt och kommer säkert bli lyckat, Halloween var ju en succé och det tror jag detta blir med :) Så massa kort kommer att tas men det får ni ju se senare ;)

Måste verkligen sätta igång att träna Belle inför utställningen nu, dagarna rullar på och snart är vi där, otränade och sjukt nervös. En hoppande hund vill jag inte skämma ut mig med ;) Skulle inte förvåna mig om jag blir så nervös att jag springer och gömmer mig ;P

Ne dags att blåsa håret och krypa i säng!


Så nöjd, så söt!

Sötunge!





Busar!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe du kanske ramlar över henne när du ställer istället*ler* nejdå de går så bra gumman & de kan inte hända så hemska grejer men nervös är man, tro mej :)

2010-05-20 @ 14:29:19
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer gå kanon! Du kan låna mitt lilla knep om du vill som jag gör när jag är nervös, jag låtsas att jag är bäst på det jag gör och att jag är ensam där och ingen ser mig. Brukar funka! ;) hihi sicka söta kort på sötnosar! ;) PUSS /ISA

2010-05-20 @ 17:44:04
Postat av: Frida

Haha tack för den Lina, kommer jag säkert göra bara för det ;)

Hihi tack Flisen ska försöka tänka på det du ;)

Ni är söta ni två! <3

2010-05-20 @ 21:56:16
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 02:33:23
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0