Maj..


Nu är det redan maj månad. Och det innebär ju att det snart är sommar :D:D Kan inte längta mer efter att få ta lite lättare kläder på sig, få sola och bada och bara ha de underbart. Vinterjackan åker fortfarande på när jag ska till jobbet och det tar emot varje dag att behöva använda den, det borde vara varmt nu så man slipper den! Men skorna är iaf utbytta så det är ju alltid något :)

Tidigare idag åkte jag iväg till himle och gick en härlig promenad med Lina och vovvarna i skogen. Så skönt och jag blev varm i bara min tröja :) Var där igår med och kollade film :)

Ifredags var jag här i varberg vid 13tiden, åkte till frissan och färgade håret. Hade väldigt beslustångest över om jag skulle ut eller inte. Jag var bjuden till fest men kunde inte lämna hundarna så länge, Isa och jag skulle suttit här men dom fick ingen barnvakt så det gick inte heller, trodde jag :) Isa ringde och sa att hon hade en väldigt snäll pojke som tyckte hon skulle gå ut om hon ville så hon kom hit, vi gjorde oss i ordning och förfesta lite :) Alltid lika skoj :) Tog en taxi mot stan och tänkte bege oss mot Sociten, hur lång kö som helst och det märktes att åldersgränsen var 19år så vi traskade upp mot Cheers istället :) Träffade lite vänner, dansade och skrattade åt två stackars människor som inte kunde hålla händerna eller tungorna i styr på dansgolvet :) Undra om dom vet vad dom gjorde ;P Var iaf en toppenkväll med trevligt sällskap, lagom dricka och mycket skratt :D Tack Isa!

Har lite svårt för att bestämma mig för vad jag ska göra nu, hundarna sover som två grisar och egentligen orkar jag ingenting.. Men det är oxå tråkigt!! Hmm får fundera lite till :) Kanske ska kolla runt lite och se var jag behöver till min lägenhet :D

Ha en bra dag!

Just det, Belle har börjat tappa sina tänder nu, så jag hoppas inte öronen blir helt fuckade. Jag vill ju att dom ska vara fina om jag ska ställa henne :) Men jag fortsätter tejpa så får vi se hur det blir..


Kommentarer
Postat av: Lina

Söta ni är=) Pussss

2010-05-02 @ 20:14:51
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var en knasig kväll betämd sent men lyckades ju bli väldigt trevlig ändå! PUSS

2010-05-03 @ 08:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0