Inredning...


Det kliar i mina fingrar efter att få inreda! Jag vill börja nu!! Men jag får hålla mig och ha något att se fram emot istället :P Men drömma kan man alltid och det är precis var jag gjort :P
Har ju lite möbler jag skulle behöva, dels en tvbänk. Har ett soffbord i vit högglans så det får ju tvbänken oxå varit. Då har jag hittat två fina, en dyr och en billig =) 

 

Vilken tycker ni!?

Sen vill jag ha en ny säng :) Om jag inte minns fel så var de grått i sovrummet, så antingen ville jag ha vita eller svarta möbler. Ha en säng jag vill ha som finns i både vit och svart men i den vita finns den inte i 160 och de är ju det jag vill ha. Sen har ja en byrå med mig från gamla lägenheten som är i ek som jag vill ha i sovrummet så borde kanske köpa ek iaf?!



Och nattduksbord till dom:


Och så har vi lilla badrummet. Vet att de inte kommer gå plats så himla mycket så lite möbler får det bli. Är vitt kakel på väggar och mörkgrått golv så det får bli mörka möbler :) Funderar på ett skåp under handfatet och en annan hylla som man kan ställa till väggen. Vet att det är ett mellanrum mellan tvättmaskin och vägg men inte hur stort...

Under handfatet

Skåpet

Ja som ni förstår är det en del att tänka på :)

Och sen köpa all småinredning ska vi inte prata om :D Så himla kul!!
Nu är det spara,spara,spara som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Snygga båda två!!! fast är inget IKEA "fan" direkt ;) Den Svarta SÄNGEN SÅKLART ;)

2010-05-04 @ 11:12:32
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är bara för att du inte kan montera dom ;)

Ja jag är sugen på den svarta men är så dumt när jag har den andra byrån. Ja tror ja har kvar den iaf ;P

2010-05-04 @ 12:03:44
Postat av: Anonym

skitfint!!! =D kolla in tv bänkarna på facktory outlet innan du bestämmer dig, va där i går..massa fina vita och bra priser! PUSS ISA

2010-05-04 @ 12:43:26
Postat av: Lina

Haha ja kan inte montera ett skit, även om de inte kommer från IKEA haha, gillar inte IKEA ändå, vet inte va ja har emot dom men vill ha möbler från riktiga möbel affärer jag Mohahaha ;)

2010-05-04 @ 23:16:38
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Annica

Kolla gärna in på nystartad mode o inredningsbutik på nätet.

2012-03-04 @ 20:48:56
URL: http://www.finaliv.se
Postat av: esly.blogg.se

hej du kan väll titta in på min blogg

2012-08-27 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0