Helgen..



Nu är helgen slut och man är tillbaka i verkligheten.. Men de vara bara ett par dagar för sen är man ledig igen ;) Ska bli skönt med en lång helg och kunna sova ordentligt, lite mindre kul att föräldrarna kommer ner men jag får väl stå ut. Gömma mig i min lilla stuga och fly fältet så mkt det går helt enkel.. Fördelen är att dom somnar ganska tidigt, nackdelen är att det inte finns någon tv i lillstugan.. Jag får tänka att det är inte hela världen, snart får jag mitt egna bo igen och slipper få ångest när dom kommer ner. Klart de är kul att träffa föräldrarna men det finns anledningar till att jag känner som jag gör och det vet mina närmsta vänner om, så inget jag tänker skriva här...

Helgen har rullat på som vanligt iaf. Varit en lugn och skön helg som för det mesta tillbringats i min ensamhet. I lördags tyckte jag att jag förtjänade en pizza, så åkte och hyrde film, köpte godis och pizza :) Slappade , gick en härlig runda runt fyren med mina små och sen kollade jag Avatar. Helt okej och klart sevärd. Men kan tänka mig att den är mkt bättre i 3D :)
Igår tillbringade jag förmiddagen med Isa, vi var på jysk, djurmagazinet, skoboo och en snabbsväng in på gekås :) En tvbänk, en vas, 2 par "foppatofflor" och en bronzlotion rikare åkte jag hem och städade. Det var verkligen välbehövligt, såg ut som fan själv :S Beller stackarn är fortfarande rädd för dammsugaren :( Sitter i fåtöljen och skakar... Fixade lite käk och sen bar det iväg till himle för en härlig skogspromenad och sen film :)

Idag ska jag slänga skräp, handla och sen ta en promenad med Isa :) Laga nån mat kanske man borde göra med!? Äsch det får vi se sen ;)

Ha en fin dag allihop :)

Puss


Bekävmt på tåget :)






Och den här äckliga, vidriga jävla fanskap mötte jag igår kväll när jag skulle göra mig klar för sängen!! Fy fan, den ser inte så stor ut men tro mig, det var den! Nästan som min handflata! (Får väl tillägga att dom inte är så stora) Fick panik och försökte spola ner den, men då klättrar ju fanskapet längre upp! Efter att ha tagit lite mod till mig tog jag en tidning och slog ihjäl den!! Hata, Hata, Hata!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du får nog snart en tv i stugan=) tycker synd om dej som känner som du gör men förstår dej lilla snutten.. spindel jägaren Frida hihi...

2010-05-11 @ 14:18:09
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0