Grilla...


Ååh jag är så sugen på att grilla ikväll! Det vattnas i munnen bara jag tänker på en grillad fläskfilé med klyftpotatis och morätter i ugnen med nån go sås till :) Sitta på altanen och njuta av solen och bara ha det mysigt med vänner :) Ska försöka hitta nån/några som vill tillbringa kvällen men mig :) Annars får jag väl grilla själv ;)

Igår blev en lugn dag, jobbade lite, tränade Nelly lite och slappade lite :) Vid 21 kom Lina, Ramona och Mattias och vi kollade film :) Fyra vuxna och 7 hundar var vi, det är inte illa :) Vad väldigt mysigt iaf så tack för det :)

Blir en full arbetsvecka iaf, inga lediga dagar eller något så de är bara att jobba på :) Idag har jag lite att fakturera så det kommer säkert flyta på ganska fint :)
Men fick höra innan att nästa vecka blir en härlig sådan :) På tordag är det röd dag då de är Kristi Himmelsfärdsdag, det innebär att vi slutar 12 på onsdagen och är ledig fredag för att det bli klämdag :D Så 2½ dag nästa vecka är inte att klaga på :) Dock kommer ju päronen ner till stugan men det ska ju gå det med, har ju min lillstuga ;)

Nu är det dags att sparka igång denna dagen oxå :)
Ha en kanondag och ni som är lediga ska inte sitta framför dumburken utan vara ute i solen!! :)




Såå söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0