....



Vad tänker du med!? Vet du ens vad du håller på med!? Du är inte värd något i mina ögon just nu, inte för fem öre. Känner nästan bara avsky mot dig, inte en gnutta "tycka-synd-om" känsla finns det i min kropp. Du är inte normal, inte nånstans.. Tror du att man skulle tycka synd om dig?! Skulle trösta dig och på så sätt säga att ditt beteende är normalt?! Aldrig i livet. Skyll fan inte ifrån dig på någon annan, blir de bättre för att man tar till det du gör?! Skulle inte tro det du.
Jag tänker inte bry mig längre, hjälpen fanns där en gång, du kunde sträckt ut din hand och vi hade hjälpt dig men istället sket du i det. Har inte ens nån lust att hjälpa dig.. Du får klara dig själv, jag drar härifrån. Vill du ha min respekt igen lägger du av, du kommer få kämpa för att vara värd min respekt igen, och det kommer ta tid, var så säker..


Kommentarer
Postat av: isa

<3

2010-05-15 @ 17:47:06
Postat av: Lina

Förstår hur du känner snutten... Finns här för dej!! <3

2010-05-16 @ 20:26:51
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0