Dåligt...


Ja här var det dåligt uppdaterat =)
Men dagarna rullar på för fullt och sen är det dags att nana. Det har varit underbart väder, med undantag för vissa dagar, och man blir alltid lite gladare när solen är framme :) Hela helgen grillades det med underbara vänner, lördagen blev det utgång med allihop =)
På söndagen var det dags för en promenad med söta Lina och vovvarna.. Hon hämta upp mig och vi åkte till brukshundklubben.. Vi åt varsin glass och ville inte sitta kvar i bilen när hundarna skällde så vi hoppa ut och stängde dörrarna... Och vad tror ni händer!? Bilen går i baklås, med nyckeln i, och alla fem hundar...!! Som tur var stod vi i skuggan men det var ändå varmt ute.. Vi försökte komma på alla möjliga sätt att få upp bilen men det gick inte. En lösning var att krossa rutan, men för det första kostar det pengar att laga den och sen var mina hundar lösa i bilen och risken för glassplitter var ganska stor.. Rutorna blev mer och mer igen immade och tillslut testade vi att ringa bärgare och se om dom kunde hjälpa oss.. Efter en stund kom han, tog fram lite redskap och på 3min var bilen upplåst :) Det blev ett lyckligt slut och hundarna mådde bra. Några kronor fattigare men huvudsaken är att hundarna är felfria.. Och jo Lina, du kommer få pengar av mig ;)
Veckan har bestått av jobb, promenad, klippa gräs och Prison Break :)
Helgen blir föräldrarfri oxå så vi får se vad som händer då :) Jag vet iaf att en liten tös fyller år på söndag :D Får hoppas jag kan få fira dig på din dag :)

Ne dags att hoppa i säng..

Natti natt!!





Kommentarer
Postat av: Lina

Ja vilken katastrof, biljäkel! Å nej ja ska inte ha några pengar av dej, få in de i din söta lilla hjärna nångång!! Kommer ALDRIG ta emot några pengar! Nu är ja dödligt nyyyfiken på min pakeeeet hihihihihi ;) Tror iaf de har med ett kort att göra smart som jag är hehe ;) Du nämnde inte att de va JAG som va den grymma å drog igång din "hemska" gräsklippare ;) Pusssssss

2010-05-29 @ 11:27:08
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Får aldrig in något i min hjärna ;) Hihi ja lite smart är du allt :) Men nu har du ju fått den så slipper du vara nyfiken mer :P Haha nej varför ska jag höja dig till skyarna när du bara mobbar mig för att jag inte lyckas ;) Puss

2010-05-30 @ 12:21:03
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0