Bitterfitta...


Känner jag mig verkligen som.. Sitter här i min stol med datan i knät och tycker i princip synd om mig själv.. Jag har ingen lust att göra något men ändå sitter jag här och är bitter :S
Jag kan städa, jag kan sätta mig vid tv:n men finns ingen lust till det. Sova hade jag lätt kunnat göra nu men då vaknar jag väl kl 7 imån oxå och då finns inget att göra!! Bättre att fortsätta vara bitter och lägga mig senare..
Duscha kanske?! Nja det vet jag inte.. Borde, men orkar inte.. Hade lätt kunnat gå ut och gå och rensat tankarna lite men det blåser storm här och vad gör det då inte vid havet?!

Gud, kan man vara mer bitter?!?!

Var iaf och tittade på lägenheten innan. Måttade lite så jag kan planera vad jag ska ha och inte. Så nu kommer jag ihåg hur den ser ut iaf :P Kommer nog bli himla bra när jag fått iordning :) Hade lätt kunnat flytta nu men jag får allt låta det klia i fingrarna lite till ;) Tiden går fort och snart är det inflyttningsdags :)
Passade även på att hälsa på Tina och Eigil en sväng. Var ett tag sen man träffade dom så det var kul :) Snart är vi grannar igen och kommer ses oftare.. Saknar dom allt litegrann =)

Veckan på jobbet har rullat på, har röjt en del på lagret så får se hur länge det är rent där med dom skitgrisarna jag jobbar med :) Ska skura golven nästa vecka tänkte jag :) Får se om jag hinner, är ju kort vecka och pappa ska sitta med papper i helgen så kommer nog ha en del att fakturera :)

Ne nu sa jag inte sitta här och vara bitter mer.
Hoppas ni har/hade en bra fredag..


Kommentarer
Postat av: Lina

såna dagar e inte roliga alls, förstår hur du känner! Tur de kommer bättre dagar :) Ja snart får du flytta hihi, spännande=) Pusss

2010-05-11 @ 14:21:02
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Leia

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 15:38:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0