5 månader


Min lilla tjej har blivit stor och idag blir hon 5 månader :) Tiden går ruskit fort och hon blir bara större och större :) Fortfarande otroligt charmig och hon charmar mig varje dag men nu är hon även en egen individ.. Hon har sin egen vilja, hon lyssnar när hon känner för det och hon älskar att leka med andra hundar. Nelly och Nikki är nog favoriterna ;) Hon och Nikki leker en hel del när dom träffas och man får skilja dom åt för att dom ska sluta :P Hon kan lyssna väldigt bra när hon vill men det ska hon bli bättre på, nu dessa lediga dagar ska jag träna både henne och Nelly mkt på allt möjligt. Så får vi se vad vi får resultat :)
Idag anmälde jag även Belle till sin första utställning! De tar emot lite, tanken på att jag ska åka till en utställning och ställa ut henne! Inte p.g.a henne utan mig själv :P Jag är rädd för att jag kommer banga men vi får hoppas jag har nerver av stål den dagen och iaf får visa upp henne en gång :) Så nu blir det hårdträning med det oxå.. Koppelträning ska jag börja med, sen stå och allt annat vad det innebär :) Wish me luck :)

Här kommer bilder, från valp till nu =)


Nyfödd

1 vecka

2 veckor

1 månad

1 månad

1½ månad

2 månader

2½ månad

3 månader

3 månader

4 månader

5 månader =)


Får passa på att Gratta Tingeling som blir 7 år idag med :) Lovar att göra en tårta till dig :)

Söta Ting :)



Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du är som ska träna dom, alltid kul sen när resultatet kommer oxå :) Hon har allt utvecklats fint den lilla Belle snutten!! Du bangar säkert inte ;) I värsta fall finns de kanske nån annan som kan ta överasg Tingen tackar för sitt söta lilla inlägg=)

2010-05-11 @ 14:13:18
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja vi frå hoppas resultat kommer :P

Hehe japp, jag räknar starkt med att du tar över isf :P

2010-05-11 @ 15:15:19
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis till lilla söta tjejen! =)

2010-05-17 @ 14:13:18
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0