Lägger på hyllan..


Känner ingen direkt lust för att blogga och tänker därför lägga det lite på hyllan. Kanske kommer upp lite inlägg då och då men inte så mkt mer.
Livet rullar på och min tid ska gå till mina underbara hundar och dom bästa vänner.
Jag hoppas sommaren kommer igång snart och blir helt underbar med mycket sol, värme och bad!!
Snart kommer jag flytta till en egen lägenhet och börja mitt liv på riktigt.. Jag längtar tills jag ska få inreda den precis så jag vill ha det, och längtar tills jag har ett riktigt hem att komma hem till, ett ställe som är mitt egna och som jag själv kan bestämma över.. Framtiden är ljus och varje dag tas som den kommer..

Hoppas ni får en fantastisk sommar!!

Många kramar från mig och mina små hjärtan!!








Kommentarer
Postat av: isa

sötnos!

2010-06-16 @ 18:55:09
Postat av: Lina

Ja lägger oxå ner ett tag ;) Puss på dej!!

2010-06-18 @ 17:07:08
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0