Cowboy =)


Japp imån är det party =) Cowboy kläderna är fixade och alkoholen inhandlad :P Är väldigt laddad och det kommer med all säkerhet bli en kanonkväll :) Många kort ska tas så det kommer komma upp om ett par dagar :)

Som jag misstänkte så är det samma skit jag har med ögat igen, irit. Var hos läkaren i torsdags, fick åka till Halmstad då det inte fanns några tider här. Ögat var hyfsat bra men såg dåligt och lite rött.. Dom kollade synen och lyste i ögat, vilket gör döont så mina tårar började rinna :( Läkaren bekräftade mina misstankar och sa även att får man det en gång så brukar man bara få behandling, men får man det igen så vill dom göra en undersökning så det inte är någon bakomliggande sjukdom. Det droppades i ögat för att fixa pupillen och den blev ju lika knäpp som förra gången. Pupillen fortsatte att vara konstig och dom ville ha tillbaka mig idag.. Så ytterligare en tur till Halmstad i morse och få samma behandling igen. Pupillen blev bättre men inte helt bra men jag ska behandla den själv med mina droppar. Vi pratade om undersökningen och då ska dom ta blodprov och göra en lungröntgen.. Så i nästa vecka blir det blodprov och sen får jag kallelse till lungröntgen.. Och veckan därpå blir det återbesök, så det blir ett jävla rännande på sjukhuset men men, bara att gilla läget..
Vi får väl se hur många som reagerar på mitt öga imån :)

Ne ska röja lite här hemma, sen krypa isäng och hoppas på att få vakna utvilad imån :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Blir säkert kanon kul ikväll=) Usch va hemskt å ränna på sjukhus så mycke stackare!!

2010-06-05 @ 12:28:54
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0