Freeeedag :)


Tänk om det kunde varit fredag hela veckan!? Fast hade helgen nånsin kommit då?! Nee det hade den ju inte ;) Aja fredagen är här och det innebär helg och denna helgen är fullspäckad den med :) Älskar sånna helger... Ni som känner mig vet att jag älskar när det händer saker heeela tiden! Sitta på röva är ingenting för mig ;) Idag blir det iaf jobb tills jag slutar, sen åker jag och hämtar upp Flisen och så tar vi en roadtrip till Halmstad för att kolla soffa :) Efter det ska jag till stugan oc umgås med mina föräldrar en stund och sen tar jag lilla Bettan och hämtar upp Cissi och så åker vi till Himle för besök hos sötnosarna Lina och Ramona :) Kan det bli en mer fullspäckad dag!? Underbart!

Imån blir det nog stan med mamma, shoppa kläder och ha det mysigt =) Resten av dagen är lite osäkert men en Prison/filmkväll i Himle kan bli av :) 
Söndagen är det mys i rastgården med mina flickor och alla söta hundar !

Kvällen igår var massa mys med syster! Vi är bäst på att se till så Frölunda vinner ;) 5-4 blev det och en riktigt bra match! tack älskade syster, du är bäst ♥

Men nu ska jag återgå till jobbet och längta tills denna arbetsdag är över ;)

Puss


Busungen!


:)


Thildis


Theo älskar att mata Nelly :) Och hon äter så snällt ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Snacka om att Nelly får maten serverad på ett silverfat hihihi...

2010-01-29 @ 13:46:25
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha eller "trä"fat :P Theo måste få mata henne, det enda han tjatar om ju :P

2010-01-31 @ 19:58:44
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0