Wiiiiiiiiie :D


Kommer ni ihåg att jag skrev om en lägenhet förra veckan?!
Jag fick den!!!! :D:D:D

Igår var jag hos fastighetsägarna och skrev en intresseanmälan, ingen annan hade ringt och sagt att dom var intresserade och hon sa att jag skulle få besked i veckan iaf. I morse ringde hon och frågade om jag ville ha den!! Och självklart tackar jag ju ja :)
Min första egna lägenhet som jag ska inreda precis som jag vill ha den! Den ska bli så mysig och hemtrevlig :)
Längtar ihjäl mig tills jag ska få packa upp alla mina grejer, packa in i skåpen, fixa inredningen, ja allt!!
Och det bästa av allt är ju altanen!! Stor och fin och som gjord för mysiga grillkvällar och tjöt med fina vänner!!
Här ska jag och hundarna trivas som fisken i vattnet!

Från den 2 augusti ska dom vara utflyttade och jag får tillgång till den. Men när jag var där och kollade på den så sa dom att dom planerar att flytta redan sista juni om inget strular med huset dom ska bygga.. Så vi får se när det blir, men innan jag börjar bära in grejer ska den besiktas och det ska sättas en fondvägg i vardagsrummet och göras om i lilla rummet.

Men gud så fint det ska bli!
Och flytthjälp och handla inredning har jag redan sötisar som ställer upp på :)
Ni är underbara allihop! Jag ska bjuda på en härlig grillning när allt är klart :)

Så nu ska jag börja vara ekonomisk. Jag ska sätta undan pengar och jag ska lägga upp en budget för allt som jag får lägga pengar på. Alla räkningar, mat, bensin, tågkort och så lite på nöje :)
Den enda jag behöver är ju en tv, tvbänk och så vill jag ha en ny säng.. Tv tänkte jag att ju kunde försöka önska mig i födelsedagspresent ;) Ska fjäska lite med mamma och pappa tror jag ;P

Ni kommer få höra längre fram hur det går med allt :)

Nu ska jag göra mig iordning, ska till vårdcentralen kl 15.15 och kolla en knöl jag fått i armhålan, säkert inget farligt men vill kolla upp den ändå, för att slippa oroa sig :)

Ha de fin fint! ♥

Kommentarer
Postat av: melissa

Grattis gumman=) Fan va nice=)

2010-04-27 @ 15:39:03
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack vännen!! :)

2010-04-27 @ 20:29:44
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis grattis! =) Åh va kul!! (= Hoppas de gick bra på vårdcentralen!

2010-04-27 @ 22:17:05
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja massa grattis, de kommer bli kanon fint säkerligen=) Tur att de ingen fara va me knölen=) Pusss

2010-04-28 @ 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0