Theo..


Ja nu har Theo varit här sen i fredags och det har varit full rulle om man säger så :) Munnen går i ett och det ska bytas blöjor hit och kissas dit ;) Det ska köras bilar och det ska sparkas boll, och så lite mer prat :P Men han är himla härlig den ungen och det är väldigt mysigt =) Planen var att pappa skulle sova i soffan natten till idag men igår frågade mamma vem han ville skulle sova i soffan och då svarade han "Frida" så jag fick ju vara en snäll moster och göra det =) Kl 6.30 vaknade han och ville upp, vi satte på Emil i Lönneberga och myste i soffan :) Pappa kom upp och gjorde oss sällskap och jag somnade om en stund ;) Har sprungit på stan hela dagen känns det som, käkat och dom har shoppat =) Jag lyckades hålla i pengarna lite och köpte bara naglar och mascara :) Sen var det en te hos Flisen och sen har jag bara slappat =)

Jag och Isa pratade om att gå ner och ta en öl men hon skulle till sin mamma och grilla och skulle ringa kl 19 och säga hur det blev men har inte ringt än ;P
Så jag funderar på att ta mina vovsar till stranden och gå en sväng istället :)

Imån är det 3års kalas för min älskling Nelly som fyller år =) Så imån morgon ska jag baka både tårta till hundarna och gästerna :) Undra vilken som blir godast ;) Bilder kommer imån!

Ha en trevlig kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Ungar e bra myyysiga men ibland jobbiga oxå haha :) Blir kuligt imån :) Pussss

2010-04-24 @ 23:41:42
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja tur man kan lämna bort dom när dom blir för jobbiga :)

2010-04-25 @ 00:31:34
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0