Nelly 3 år och kalas!


Igår fyllde min lilla favorit 3 år ♥ Tänk vad fort tiden går, tycker inte det var längesen hon var liten söt puppy som hämtades hem och sprang runt på golvet och busade, låg ovanför mitt huvud på kudden och nanade, vägrade vara ute när det regnade. Nu har hon blivit en stor tjej, min tjej! En fin ung dam med ett alldeles eget sätt. Hon lyssnar när hon vill, hon är lydig när hon vill, hon snurrar så fort något gott åker fram, hon älskar att sova under mammas täcke (sålänge det inte är för varmt), hon sjunger, hon äälskar att mysa i famnen och hade gärna legat i knät heeela dagen ;)

Igår var det iaf kalas för lilla födelsedagsbarnet =) Jag gjorde en tårta till hundarna och en kladdkaka till oss. Hundtårtan var nog mest uppskattad för den slank ner på två röda, undra om dom hann känna vad det smaka?! ;)
Solen sken och vi satt ute på altanen och hade det välsgt skönt medans hundarna busade i trädgården. Tusen tack ni som ville fira lilla Nelly! Och hon tackar så mkt för paketen :)

Bilder togs, några med min och några med Rudis så jag väntar på att få dom bilderna :)
Men här kommer en bild på deras tårta iaf ;) Ser himla smarrig ut :S




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis så mycket till söta Nelly i efterskott! =) Vad fanns de i deras smarriga tårta? Alltid lika kul o veta vad andra har i sina =)

2010-04-26 @ 17:10:09
URL: http://eddietheonlyone.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack för vi fick komma!

2010-04-26 @ 19:53:14
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha det är leverpastej, blodpudding, skinka, köttbullar, korv och frolic =) Och vanliga tårtbottnar =) Vad har du i din?!

Tack för att ni kom!!

2010-04-26 @ 21:59:37
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0