Födelsedagen..


Onsdag redan, tycker dagarna springer iväg men som jag sagt innan så klagar jag inte :) Snart är det fredag, då slutar vi kl 12 och kl 13.30 ska jag färga mitt hår :) Utväxten skriker efter färg så den ska jag skona ;)
Mor och far åker till Prag imån så dom kommer inte ner i helgen, vilket jag inte klagar på ;P Lördag ska vi sitta här och grilla och dricka lite, ska fira Rudi som fyller år idag :) Kommer bli himla trevligt :) Hoppas solen visar sig bara så man kan sitta ute ;)

Har inte så mkt mer att tillägga, är rätt lugnt i mitt liv för tillfället ;P

Här kommer bilder från Nellys födelsedag =) Det är Rudi och Cissi som tagit bilderna, himla fina :)


Lilo var där..

Foxy oxå..

Och Troy var ensam karl :)

Födelsedagsbarnet :)

Den smarriga tårtan :)

Belle glufsar..

Nelly oxå..

Foxy oxh Troy väntar så snällt...

Sen var den snabbt slut :)

Vi matchade dagen till ära :)

Fin :)

Buse..



Sötis..

MIN!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas verkligen dom blir friska så de blir träff imån, håller tummarna! Jättefina kort, alla är bara såå söta men Troy tar priset me sin söt-blick :) jättesöta va ni me likadana kläder hehe=)

2010-04-29 @ 14:06:49
URL: http://tingelingtheone.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha ja han slår allt den ;) Ja vi får hoppas att det blir så..

Haha ja undra hur många gånger till vi kommer lyckas med det ;P

2010-04-29 @ 14:28:05
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0