3 Augusti


Jaha hemkommen från en tur på stan. Har fixat present till Frida som fyllde år igår =) Så ikväll blir det hem till henne i Lejet och käka och bara ha det trevligt. Vet inte om jag ska dricka eller inte. Har något problem med min mage. Det värker på höger sida mellan revbenen och höftenet! Gör ont när jag sträcker mig, böjer mig och ibland när jag går. Trycker jag så gör det ännu ondare. Vet någon vad det kan vara? Ringde vårdcentralen i morse, hon trodde inte det var blintarmen men blev det värre ska jag åka upp. Hmm ja jag vet inte. Vi får avvakta och se, därför funderar jag på att vara nykter ikväll, ifall det skulle bli värre.

Igår träffade jag som sagt Lina i hagen med Nelly och Lilli och lekte. Var där ett par timmar och sen åkte jag Michael och Micke och käkade pizza. Riktig bakismat =) Sen var det bara till att slappa. Nelly duschades och jag kammade henne, hon fäller som en dåre! Fick bort ganska mycket men måste ta ännu mer! Sen spela vi tärning och efter det var det läggdags.

Imorse tog jag och Lina och Nelly en långpromenad sen gick vi till Breareds torg och köpte frallor och pålägg och gick hem till mig och käka frukost. Mycket gott med en riktig frukost.

Nu ska jag göra mig iordning!

/Frida

Michael och Nelly spelar tärning

En liten puss

Och sen fick Nelly smaka på glass =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0